Bosan


holaaaa2!!!!

hye semua..wah da lme aku xmenaip nie...hahah aku rse korg da naik bosn dgn crite2 michael jackson yg aku update kt sni...ape2 crite terbaru psl jacko aku akn update kt sni..jgn mara ye...

ok2 anyway aku bru tkr background blog nie...habis semua hilang semua komen2 yg org bgi.....pnt woooo knt buat blk...nsb baik da siap..

hurm untuk bulan nie byk perkare2 yg sdih berlaku kt aku...tp aku xleh wat ape2..juz berdiam..mslh ngan kwn2,mslah pribadi,hish mcm2 la mslh yg tmbul...tp aku just cool je....aku xphm la knp semua org kdng2 ikhlas xikhlas mmber ngan aku..aku rse mcm terpinggir sgt...mcm xde org kt sekeliling aku...bile time susah bru diorg dtg nk cri aku...ble time sng????hurm tah mne smua hilang..ni la lumrah dunia...aku sunyi sgt woiii!!!!

aku xtw knp skunk nie aku rse mcm aku keseorngan...kdng2 aku on9 pon xde pon yg nk lyn aku...huhu...just on9 buang karen je...

aku nk je jd mcm kt dlm gmbr tu..duk sorg2,tepi pntai,tengkn pale hotak,...tmpt yg bole relexkn minda aku nie yg tgh serabot mcm semak samun nie..

ehem2 xslalu aku sedih 4 this month...aku ade juga rse rndu kt someone...die mnusia biase je bg aku tp aku xtw knp die bole wt aku rndu kt die..ade pkai jampi2 kot..stiap ari aku kne berhdapan ngan die..hari2 aku kne saiko ngan ckgu..ckgu slalu saiko aku ngan die..kdng2 bengang aku kt dlm klass..wlau ape pon terjdi aku xkn msok dunia kapel2 nie lagi...mlainkn da mmg masenye..

anyway pnt jugak nk wt blog nie wlaupon simple...k la aku pon da xtw nk naip ape lagi..so welcome kpd siape2 yg dtg kt blog aku nie...n jgn lpe rngan jari korg komen2 blog nie k...kt bwh tu aku da sdiakn ruangn untuk korg komen2 blog aku nie...or nk komen aku pon bole...huhuhu..k la smpai sni warkah aku untuk korg...nnti klu aku free aku naip lagi...bye semuaaa