Tag Dari Erry 1


::..tag dri erry..::


1. bekas kekasih saya adalah :razila bte mohd wazir
2. saya sedang mendengar ? nenek aku mmbebel
3. mungkin saya patut: tido

4. saya suka :superman&spiderman

5. sahabat-sahabat baik saya : org yg knl aku semua kwn aku

6. saya tak faham : bhase cina n india
7. saya kehilangan : slipar jepon yg aku curi kt masjid dulu

8. ramai yang berkata : 'cakip ko nie sengal la'

9. makna nama saya :ntah la...cakip=kicap kot
10. cinta itu adalah : cinta adalah love...nyampah nk jwb soal2 cinta nie
11. di suatu tempat, seseorang sedang : ditndas tgh berak

12. saya akan cuba : menyanyi lagu cuba

13. ayat SELAMANYA membawa maksud :xde mksud sbb mmg xde mksud..wakaka
14. telefon bimbit saya : bru abis bateri
15. bila saya terjaga dari tidur : aku akn cuba untuk tidor blk..
16. saya paling meluat apabila : org curi spender aku

17. pesta/parti adalah : bgus untuk ksihatan kot
18. haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah : harimau putih

19. peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah : mse kecik2 sbb klu aku kncing dlm sluar pon aku xmalu

20. hari ini : hari sabtu

21. malam ini saya akan : tido
22. esok pula saya akan : bgun dri tidor

23. saya betul-betul inginkan : ape yg aku inginkan erk???
24. ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :perrhh!!!!inikah aku???mcm bob marley rmbut aku

25. pusat membeli-belah atau arked permainan: urm???jamban pusat bli blah!!!
26. Makanan Barat atau Jepun : mkanan kampong
27. bilik yang terang atau gelap: gelap la..bru best nnti teraba2..
28. bestfrend ever ? semua yg knl aku

29. saya nak tag:

-woohoomae=sengal ubi
-mia&lana=faramielia
-kak ann=ann8
-kak abby=abbyanty
-kak vee=tkvie
-liza=liza terbang
-nadia=nadiakelate

...sekian thank you...