Merdeka!!!


MERDEKA!!!

Sekarang jam menunjukkan tepat pukul 11 mlm..Satu jam lagi Malaysia akan menyambut hari kemerdekaan yang ke 52..Bersyukur sbb Negara kita sentiasa dalan keadaan PEACE..Tanggal 31 Ogos 1957 adalah tarikh yg pling bersejarah bagi kita di Malaysia..Diam x diam da 52 thun kita merdeka..
Aku ingin mengambil kesempatan ni nak mengucapkan SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN YANG KE-52..Merdeka!!Merdeka!!Merdeka!!

Aku jadi bertambah semangat bila tgk Tugu Negara 2..MERDEKAAAAAAAAAAA

Selain itu,kita juga kenelah menghayati hari Kemerdekaan nie..Aku tgk hari kemerdekaan tahun nie mcm hambar je..Iklan pasal Kemerdekaan pon jarang ade..Tapi 2 semua xpenting bagi aku..Yang penting kerjasama..heheh wonderpet la plak..Xdela yang pnting bagi aku kiata smua still ade semangat patriotisme..

::..PEACE NO WAR MALAYSIA..::



sudirman-31 Ogos

Tanggal 31
Bulan lapan lima puluh tujuh
Merdeka ! Merdeka !
Tetaplah merdeka
Ia pasti menjadi sejarah

Tanggal 31
Bulan lapan lima puluh tujuh
Hari yang mulia
Hari bahagia
Sambut dengan jiwa yang merdeka

Mari kita seluruh warga negara
Ramai-ramai menyambut hari merdeka
Merdeka !
Tiga satu bulan lapan lima puluh tujuh
Hari mulia negaraku merdeka