Sahabatku Meninggal


::..Sahabatku Meninggal..::


Smlm 19/8 kwn aku,shafiq bin yazid telah mninggalkan aku buat slamanya..akibat kemalangan jalanraya..Arwah yg menaiki motosikal dan tlah mlnggar lori dan mninggal ditempat kejadian..kepala arwah bengkak gara2 terlanggar tiang dan tgnnya terkulai..jenazah akan dkebumikan pada 20/8 selepas solat zohor ...aku nk sgt pegi tgk..tp aku jauh...aku kt johor..arwah kt melaka..harini pon skola..aku hanya mampu berdoa je dri jauh..mmg susah nk aku trima smua nie..die kwn aku pling rapat kt melaka..aduhai...saat die pergi aku xsempat berada dsmping die..rasa serba slh plak aku...
Dulu aku pernah duduk kt melaka 4thun sblum aku duduk kt johor nie..smlm aku dpt pnggilan dri kwn aku yg tinggal di melaka,aku terperanjat giler bila kwn aku bgtw shafiq da mninggal..mcm xpercaya..Arwah byk tolong aku dlm sgala hal..Tp skarang aku harus trima kenyataan bhawa die tlah tiada lagi ddunia ni..
Kwn aku akan bg gmbar arwah..nnti aku akn letak kt blog nie...sbb skunk aku blom trima apa2 MMS lagi...bila aku dpt je pic jenazah 2 aku akn trus ltk kt blog nie..

AL-FATIHAH:
MOHD SHAFIQ BIN YAZID
SEMOGA ROHNYA DCUCURI RAHMAT DAN DITEMPATKAN DTEMPAT ORg@ YG BERIMAN..
Amin...